O czempionach z Wrocławia będzie głośno na całym świecie

Print Friendly

O czempionach z Wrocławia będzie głośno na całym świecie

Firmy z Wrocławia zaangażowane w program „Polski Czempion” z powodzeniem operują na międzynarodowych rynkach. A teraz, dzięki współpracy z Ministerstwem Spraw Zagranicznych, wiedza o ich ofercie i sukcesach będzie dostępna na całym świecie.

W promocję programu „Polski Czempion” włączył się resort dyplomacji. I we wszystkich polskich ambasadach będzie dostępny specjalny materiał promujący ten projekt. Przygotowała go Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej (ARAW), opisując w nim historię wrocławskich czempionów, profil ich działalności, a także możliwości kariery w firmach zaangażowanych w tę inicjatywę.
 
O programie „Polski Czempion”

W ostatnich latach, wiele renomowanych firm wybrało Wrocław jako siedzibę swoich centrów obsługi biznesu czy ośrodków badawczych. W stolicy Dolnego Śląska zainwestowały takie marki, jak Google, HP, Nokia Siemens Network czy IBM. Władze Wrocławia nie chcą jednak poprzestać na przyciąganiu zagranicznych marek do miasta. I starają się o to, by pomóc naszym czempionom zdobyć międzynarodową renomę.

Dlatego uruchomiono unikatowy w ogólnopolskiej skali program „Polski Czempion”. Realizuje go Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej (ARAW) wspólnie z Ministerstwem Gospodarki, Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAiIZ) oraz firmą PwC. W projekt ten zaangażowało się jedenaście firm z Wrocławia, rozwijających swoją działalność na arenie międzynarodowej: AB, Clarena, Xantus, Koelner, Toya, TelForceOne, Kruk S.A., Grupa Impel, REC Global, Hasco-Lek i Selena. Warto podkreślić, że z dwoma ostatnimi firmami ściśle współpracuje Wrocławskie Centrum Badań EIT+, rozwijając – w oparciu o list intencyjny – szereg projektów w dziedzinie R&D.

Folder promocyjny programu „Polski Czempion”:

 

Autor: Centrum Badań EIT+, Opublikowano: 30.03.2014
plusfontminusfontreloadfont