Nauka i biznes, czyli między pomysłem a przemysłem – Laboratorium innowacji

Print Friendly, PDF & Email

Nauka i biznes, czyli między pomysłem a przemysłem – Laboratorium innowacji

Współpraca polskiej nauki z polskim biznesem przypomina małżeństwo z problemami. Nie mogą bez siebie żyć, ale trudno im się porozumieć. Zanim nauczą się ze sobą rozmawiać i rozumieć swoje potrzeby, minie jeszcze dużo czasu. Na szczęście są specjaliści, którzy pomagają im siebie nawzajem zrozumieć i nabrać zaufania.

O tym jak słuchać i rozumieć potrzeby naukowców oraz przedsiębiorców jednocześnie, i co tak naprawdę jest ważne na linii biznes – nauka opowiada Patrycja Radek, Wicedyrektor ds. marketingu i sprzedaży w rozmowie red. Barbarą Stanisz z Gazety Wyborczej w ramach ogólnopolskiej akcji społecznej Laboratorium innowacji.

Pełen artykuł dostępny jest na stronie: www.wroclaw.gazeta.pl.

Laboratorium innowacji to nowa, ogólnopolska Akcję Społeczną Gazety Wyborczej, do której przyłączyło się m.in. Wrocławskie Centrum Badań EIT+. Jej celem jest znalezienie odpowiedzi na palące polską gospodarkę pytania, ale również zmiana sposób myślenia Polaków na temat innowacji. W ramach zaplanowanych działań będziemy pokazywać dobre przykłady, ciekawe rozwiązania oraz kreatywne metody pracy. Podczas całej akcji będzie również funkcjonował specjalny serwis internetowy I-LAB, na którym można znaleźć informacje na temat innowacyjnych rozwiązań w różnych obszarach naszego życia.

 

Partnerami Akcji Społecznej „Laboratorium Innowacji” są:

– Wrocławskie Centrum Badań EIT+ wraz z projektami BioMed i NanoMat

– Capgemini Software Solutions Center

– Data Techno Park sp. z o.o.

– NOKIA Wrocław

– Tieto Poland Sp. z o.o.

– Wrocławski Park Technologiczny S.A.

Autor: Wrocławskie Centrum Badań EIT+, Opublikowano: 23.05.2013
plusfontminusfontreloadfont