Design thinking i „Laboratorium innowacji” we Wrocławskim Centrum Badań EIT+

Print Friendly, PDF & Email

Design thinking i „Laboratorium innowacji” we Wrocławskim Centrum Badań EIT+

design-thinking

Co łączy rzecznika patentowego, informatyka, programistę, konstruktora mostów, architekta, artystę, blogera i dziennikarza? 16 lutego br. przede wszystkim udział w warsztacie z design thinkingu, który organizowany jest we Wrocławskim Centrum Badań EIT+ w ramach ogólnopolskiej akcji społecznej „Laboratorium innowacji”.

Design Thinking to metoda tworzenia innowacyjnych produktów i usług w oparciu o głębokie zrozumienie problemów i potrzeb użytkowników. Celem metody jest kreowanie i wdrażanie nowatorskich rozwiązań m.in. w postaci nowych produktów, innowacyjnych technologii, usług, strategii, procesów, programów edukacyjnych, a nawet modeli biznesowych. We Wrocławskim Centrum Badań EIT+ spotkają się osoby, które wspólnie mają opracować prototyp nowoczesnego i inteligentnego przystanku komunikacji miejskiej. W wydarzeniu wezmą udział przedstawiciele magistratu, producenci infrastruktury transportu miejskiego, przedstawiciele innowacyjnych wrocławskich firm oraz podróżnicy, studenci i osoby niepełnosprawne. Warsztat zostanie poprowadzony przez pracowników EIT+: Patrycję Radek – Z-ca Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu, Martę Rot – Z-ca Dyrektora ds. HR, Beatę Bocian – St. Specjalista ds. HR i Przemysława Hałuba – Key Account Manager.

Spotkanie z design thinking zostało przygotowane w ramach akcji społecznej Gazety Wyborczej „Laboratorium innowacji”, która tworzona jest wspólnie wraz z Wrocławskim Centrum Badań EIT+, Europejskim Centrum Inżynierii i Oprogramowania Nokie Networks we Wrocławiu, Capgemini, Tieto , Data Techno Parkiem i Wrocławskim Parkiem Technologicznym. Celem akcji jest pokazanie, że innowacja jest wszędzie i w każdym z nas. Aby zakończyła się sukcesem należy jednak otworzyć się na wymianę wiedzy, dialog oraz współpracę.

Więcej informacji na stronie „Laboratorium innowacji” –wyborcza.pl oraz wroclaw.gazeta.pl

Autor: Centrum Badań EIT+, Opublikowano: 16.02.2015
plusfontminusfontreloadfont